info@naftogaztrading.com.ua ( 044 ) 537-00-89, ( 044 ) 537-05-63

У разі порушення постачальником Правил та умов договору постачання природного газу споживач подає постачальнику претензію, складену в довільній формі. Постачальник повинен протягом п'яти робочих днів усунути порушення чи надати споживачеві обґрунтовану відмову.


Постачальник не відповідає за ненадання або неякісне надання послуг з газопостачання, якщо це сталося з вини споживача (відмова в доступі до об'єкта споживача представникам постачальника у випадках, передбачених цими Правилами) або внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру.
У разі коли між споживачем і постачальником не досягнуто згоди про надання послуг з газопостачання, розмір їх оплати, відшкодування збитків, спірні питання вирішуються в судовому порядку.


Споживач та постачальник не обмежуються в праві звернутися до Регулятора чи його територіальних підрозділів за відповідними роз'ясненнями щодо тлумачення цих Правил та правовідносин на ринку природного газу.


Відповідальний за розв’язання спорів: директор Волинець В.В.,
тел. (044) 364-76-54
info@naftogaztrading.com.ua