З червня 2025 року Нафтогаз Трейдинг надсилатиме акти приймання-передачі природного газу (в тому числі сформовані акти за споживання у травні 2025 року) через сервіс «Вчасно». Такий процес пришвидшить обмін документами та допоможе підвищити ефективність нашої взаємодії. Також це передбачено пунктом 3.5.2 Договору постачання природного газу (переглянути договір ).
Що варто зробити бюджетним установам:
1.У випадку, коли у бюджетної установи немає облікового запису в сервісі «Вчасно», то потрібно зареєструватися: https://vchasno.ua.
➤ Для зручності можна скористатися інструкцією щодо реєстрації у «Вчасно», яка розміщена за посиланням: https://naftogaztrading.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/instrukcziya_shhodo_re%D1%94straczi%D1%97_u_vchasno.pdf
2.Якщо в уповноваженої особи бюджетної установи відсутній КЕП (кваліфікований електронний підпис), варто його отримати.
➤ Це можна зробити безкоштовно, звернувшись до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України. Інформація про те, які документи потрібні: https://ca.tax.gov.ua/ur_osoba, та пункти обслуговування: https://ca.tax.gov.ua/etrusted-services.
Інші Кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг: https://czo.gov.ua/ca-registry
3.Після того, як Нафтогаз Трейдинг відправить у «Вчасно» акт приймання-передачі у встановлені Договором строки, бюджетній установі потрібно його підписати за допомогою КЕП та скріпити електронною печаткою.
Переваги електронного документообігу:
У разі виникнення запитань бюджетні установи можуть звертатися до контакт-центру Нафтогаз Трейдингу: 📞 044-222-24-46
Щодо сервісу «Вчасно» — за номером: 0 800 30 30 23 або на email: [email protected]