Новини та оголошення для клієнтів

Нафтогаз Трейдинг вперше визначив Індекс задоволеності клієнтів

Нафтогаз Трейдинг вперше провів дослідження Індексу задоволеності клієнтів (Customer Satisfaction Index, CSI), який є ключовим показником оцінки якості послуг та рівня довіри клієнтів.
Цей індекс відображає, наскільки послуги компанії відповідають очікуванням клієнтів, і допомагає визначити пріоритетні напрями для вдосконалення.

За результатами опитування CSI Нафтогаз Трейдингу склав 4,5 із 5.

У дослідженні взяли участь понад 1000 клієнтів — представників бюджетних установ, ОСББ та релігійних організацій, які поділилися своїми враженнями та пропозиціями. Такий зворотній зв’язок допомагає компанії чітко бачити сильні сторони роботи та зони, що потребують розвитку.

Нафтогаз Трейдинг продовжує оптимізувати процеси, зокрема договірну взаємодію, щоб зробити співпрацю з клієнтами ще більш комфортною та ефективною.