Відповіді на поширені запитання про акти у «Вчасно»
Нафтогаз Трейдинг прагне зробити взаємодію з клієнтами ще ефективнішою та зручнішою. Тому компанія підготувала відповіді на поширені запитання, які виникають щодо підписання актів приймання-передачі газу через сервіс «Вчасно».
Чому відсутні реквізити та підписант зі сторони споживача?:
Ця форма акта приймання-передачі передбачена умовами Договору постачання природного газу та є додатком до цього Договору. А інформацію про підписанта містить відображений кваліфікований електронний підпис (КЕП) / удосконалений електронний підпис (УЕП).
Що робити, якщо не підписали акт в день завантаження?
Згідно з пунктом 3.5.2 Договору постачання природного газу, споживач зобов’язаний протягом 2 (двох) робочих днів з дати отримання акта підписати його уповноваженим представником. Водночас, відповідно до пункту 13.6.2, електронний документ набирає чинності з моменту, зазначеного в цьому документі.
Як діяти, коли не можна накласти печатку після підписання акта?
У цьому випадку відкрийте акт приймання-передачі для підпису, у правому верхньому кутку натисніть «Додати підпис», оберіть ключ із його місця зберігання, вкажіть пароль та натисніть «Зчитати».
У разі виникнення запитань можна звертатися до контакт-центру Нафтогаз Трейдингу: 📞 044-222-24-46