Газ для бюджетних організацій

ТОВ «Газопостачальну компанію «Нафтогаз Трейдинг» визначено постачальником природного газу для бюджетних організацій на території України в рамках дії постанови про покладення спеціальних обов’язків (ПСО) до 30 квітня 2025 року.

Ціна на газ оприлюднена у відповідному розділі.

Порядок дій залежно від вартості договору постачання газу: 

  1. Ознайомитись з умовами проєкту Договору.
  2. 1.1 Ознайомитись з умовами проєкту Договору на період постачання з січня 2025 року по 30 квітня 2025 року.

  3. Заповнити Анкету, вказавши обсяги.
  4. Разом з Анкетою (заповненою у форматі Excel) надати наступні документи:
  • Лист-звернення про намір укласти договір закупівлі без використання електронної системи закупівель з певним обґрунтуванням підписання договору.
  • Статут, Положення тощо.
  • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (актуальний, отриманий протягом місяця).
  • Витяг  з реєстру платників ПДВ/Довідка(лист) у довільній формі про те, що установа не є платником ПДВ.
  • Заява-приєднання (це додаток до Договору на розподіл, де прописано ЕІС-код підприємства).
  • Документи на підписанта (протокол, рішення, наказ, контракт тощо) про призначення керівника Замовника, довіреність (у разі потреби) на підписання договору постачання природного газу та протоколу переговорів.
  • Довідка, документ, що підтверджує, що дана установа є бюджетною (це може бути Витяг з реєстру неприбуткових установ з присвоєним кодом 0031).
  • Реквізити для укладання договору споживача.
  • Надіслати заповнену анкету та пакет документів електронною поштою: [email protected]  або поштою (Укрпошта –  м.Київ, вул. Шолуденка, 1,  ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг». Нова Пошта – м. Київ, відділення 70. просп. Берестейський, 20А. Отримувач: ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» (Гайдамака В. В.), тел 063 332 96 37).
  • Виконати всі необхідні дії згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178.

ВАЖЛИВО! 

Договір Споживач не заповнює. Вся інформація, яка зазначається в Договорі, заповнюється працівниками Товариства з реквізитами, який надає Споживач в «Анкеті заключення договору».

Нагадуємо, що підписувати договір можна за допомогою КЕП/УЕП через сервіси «M.E.Doc» і «ВЧАСНО», тому радимо скористатися ними та повідомити про це у листі-зверненні.

У відповідності до п.13 Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Далі-Постанова 1178 або Особливості), існує вичерпний перелік випадків укладення договорів на придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.

Порядок дій клієнта для укладення договору, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень у відповідності до п.п.6, п.13 Особливостей, а саме замовником було відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у строк, встановлений Постановою 1178, замовник має право укласти договір, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, використовуючи п.п.6 п.13.

Порядок дій клієнта для укладення договору, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень у відповідності до п.п.2, п.13 Особливостей, а саме замовник перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю.

Необхідно:

  1. Ознайомитись з умовами проєкту Договору
  2. 1.1 Ознайомитись з умовами проєкту Договору на період постачання з січня 2025 року по 30 квітня 2025 року.

  3. Заповнити Анкету, що розміщена на сайті за посиланням, вказавши обсяги.
  4. Разом з Анкетою (заповненою у форматі Excel) надати наступні документи:
    • До п.п.6, п.13 Особливостей, Лист-звернення про намір укласти договір закупівлі без використання електронної системи закупівель з певним обґрунтуванням підписання договору.
    • До п.п.2, п.13 Особливостей, Лист-звернення про намір укласти договір закупівлі без використання електронної системи закупівель з певним обґрунтуванням підписання договору.
    • Статут, Положення тощо.
    • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (актуальний, отриманий протягом місяця).
    • Витяг з реєстру платників ПДВ/Довідка(лист) у довільній формі про те, що установа не є платником ПДВ.
    • Заява-приєднання (це додаток до Договору на розподіл, де прописано ЕІС-код підприємства).
    • Документи на підписанта (протокол, рішення, наказ,  контракт тощо) про призначення керівника Замовника, довіреність (у разі потреби) на підписання договору постачання природного газу та протоколу переговорів.
    • Довідка, документ, що підтверджує, що дана установа є бюджетною (це може бути Витяг з реєстру неприбуткових установ з присвоєним кодом 0031).
    • Реквізити для укладання договору споживача.
  5. Надіслати заповнену анкету та пакет документів електронною поштою: [email protected]  або поштою (Укрпошта м.Київ, вул. Шолуденка, 1,  ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг». Нова Пошта – м. Київ, відділення 70. просп. Берестейський, 20А. Отримувач: ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» (Гайдамака В. В.), тел 063 332 96 37).
  6. Виконати всі необхідні дії згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178.

УВАГА!

«Предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі». 

Нагадуємо:

Договір укладений у  відповідності до п.13 Постанови 1178, має бути:

  • Включений до річного плану закупівель – публікується протягом 5 робочих днів з дня затвердження річного плану;
  • Оприлюднений звіт про укладений договір – публікується не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору.

ВАЖЛИВО!

Договір Споживач не заповнює. Вся інформація, яка зазначається в Договорі, заповнюється працівниками Товариства з реквізитами, який надає Споживач в «Анкеті заключення договору». Нагадуємо, що підписувати договір можна за допомогою КЕП/УЕП через сервіси «M.E.Doc» і «Вчасно», тому радимо скористатися ними та повідомити про це у листі-зверненні.

Розрахунок за постачання газу здійснюється виключно грошовими коштами в національній валюті України (гривнях) шляхом їх перерахування на поточний рахунок постачальника. Порядок розрахунків узгоджується між сторонами та фіксується у Договорі.